OHVALE GP-0 TEHNIČKI DETALJI

 

 

 

Projekt OHVALE GP-0 zamislio je Valerio Da Lio, industrijski stručnjak s iskustvom od preko trideset godina u motociklističkom svijetu : ova je premisa važna za objašnjenje zašto GP-0 ni na koji način ne možemo zamijeniti s mnogim drugim naizgled sličnim proizvodima .

GP-0 je zapravo novi koncept, nije "džepni bicikl" niti "pit bike", već dolazi iz želje za dizajniranjem vozila koje nudi zabavu i jednostavnost vožnje pravog motocikla, a odvažni trkački stil vožnje mogu si priuštiti samo profesionalni vozači. Ovaj mali motocikl, svojom svrhovitom, pristupačnom i razigranom ergonomijom, omogućava ekstremni stil vožnje pravog trkaćeg motocikla, istovremeno dramatično smanjujući troškove i neugodnosti u prijevozu povezanim s vožnjom na stazi.

Svaka je komponenta pažljivo dizajnirana u tu svrhu, dajući prednost profinjenosti, robusnosti i povratnim informacijama vozača; istinski strastveni zaljubit će se diveći se pažljivoj konstrukciji i završnim detaljima Made in Italy.

OHVALE GP-0 dizajniran je i proizveden u Italiji, plod pažljive industrijalizacije koja se kombinira s profinjenom obradom.

Da bi ostvario san o OHVALE GP-0, Valerio Da Lio udružio se s velikim ljudima koji su vrlo poznati u moto industriji zbog svojih izvanrednih sposobnosti i visokog tehničkog iskustva, posebno s inženjerom Marianom Fioravanzom.

Svjetska reputacija ovog tima predstavlja najbolje jamstvo dizajnerske izvrsnosti ovog malog sportskog motocikla.


KOME JE OVAJ MOTOCIKL NAMIJENJEN ?

Ohvale GP-0, dostupan u 4 različite verzije, zahvaljujući svojim karakteristikama ergonomije, šasije i jednostavnosti vožnje, prikladan je kao alat za obrazovanje i trening za mlade ili manje iskusne vozače, za žene strastvene u sportu na 2 kotača, ali, najviše od svega, iskusnim vozačima može pružiti adrenalin i konkurentnost u vožnji stazom.

Organizirane kontinuirane probne vožnje i sportske aktivnosti na prvenstvu OHVALE bile su najbolja potvrda da ovaj Mini GP motocikl može pružiti osjećaje u potpunosti usporedive s osjećajima pravog motocikla.

 

TRENIRATI-VOZITI ZA POVOLJNU CIJENU

Odluka da prakticirate svoju strast prema sportskom motociklizmu na OHVALE GP-0 uključuje brojne praktične prednosti. Jednostavnost prijevoza jedna je od njih, jer OHVALE stane u normalni hatchback automobil.

Možete se s velikim zadovoljstvom utrkivati ​​na bilo kojoj stazi za karting ili sličnoj, koja je uglavnom otvorena tijekom cijele godine, izbjegavajući duga i skupa putovanja. Troškovi najma staza, održavanja i guma vrlo su niski u usporedbi s normalnim motociklom. Ograničena visina GP-0 OHVALE jamči veću sigurnost. Nadalje, motocikl je dizajniran da ograniči štetu u slučaju pada, s teflonskim jastučićima na upravljaču i krajevima nogara. Naglasimo također da vrlo nisko težište i pažljiv odabir guma omogućuju zadovoljavajuću vožnju OHVALE GP-0 čak i u zimskim uvjetima.

Nudi obilje zabave i adrenalina na kojima mu mogu zavidjeti veći motocikli, te je mnogo izazovniji kad se vozi do krajnjih granica.

 

UPRAVLJANJE

Da bismo opisali karakteristike upravljanja OHVALE GP-0, prenosimo riječ tima profesionalnih testera koji su surađivali u razvoju motocikla: „Uživali smo u vožnji super sportskog motocikla u Misanu u vožnji na karting stazi sa OHVALE GP-0. " „Naš napor, koristeći visokokvalitetne komponente i dijelove izrađene prema našim vlastitim specifikacijama, zapravo je bio usmjeren na postizanje zdrave, stabilne i precizne šasije koja omogućuje velike kutove naginjanja i znatno pouzdanje u kretanju tijekom svih faza krivulje. Taj osjećaj omogućuje užitak u vožnji da cijene oni koji se žele zabaviti ili voziti na sportski način, također tijekom klizanja. Pazite da ne podcijenite njegove performanse: bliska utrka s ovim motociklima je čista vožnja motorom. "

 

DIZAJN I ŠASIJA

Dizajn i tehnologija svake komponente stopljeni su u funkcionalni sklad za maksimalan užitak u vožnji.

Stil i dizajn OHVALE GP-0 zamišljeni su tako da služe tehnologiji i izvedbi; biti ne samo lijepa već i jedinstvena, učinkovita i funkcionalna.

Šasija je izrađena postupkom koji osigurava robusnost, elastičnost, lakoću i stalnu debljinu. Sjedalo / spremnik posebno su u jednom komadu kako bi se osigurala maksimalna čvrstoća, dok je benzin sadržan u 3,5-litrskom spremniku. Glavna karoserija podijeljena je na prednje, bočne i donje oplate kako bi se ograničila šteta u slučaju pada. Vozački položaj, koji se može pohvaliti podesivim stražnjim dijelovima i ručicama, dizajniran je kako bi osigurao istinsku ergonomiju motocikla i optimalnu kontrolu za vozače svih veličina.

 

OKVIR I VILICE

Okvir je sofisticirana perimetralna rešetka s čeličnim cijevima visoke čvrstoće, izrađena u Italiji. Dizajn, u potpunosti izrađen u 3D CAD-u, slijedio je kanone sportskog motocikla, što je potvrdio i Mariano Fioravanzo: „započeli smo proučavati težišta, položaj lančanika, vuču lanca, trag i pomak upravljača, kako bismo postigli optimalnu raspodjelu težine, na modernim sportskim motociklima ocijenio da je 53% sprijeda i 47% straga ”.

Stražnja vilica izrađena je od aluminijske legure s krakovima promjenjivog presjeka i ekstrudiranim dijelovima zavarenim na krajevima.

 

OVJES

Ovjes, izrađen prema Ohvaleovim specifikacijama, sastoji se od obrnute prednje vilice s nosačima od 33 mm i anodiziranih aluminijskih nogu, te jednim stražnjim amortizerom prilagodljivim za predopterećenje opruge, kompresiju i prigušenje odskoka s podesivim međuosovinskim razmakom kroz sustav ugrađen u okvir.

 

MOTOR

Motori su četverotaktni, 2 ili 4 ventila, automatska ili 4-brzinska izvedba, s električnim ili kick-start pokretanjem, od 8 do 25 konjskih snaga. Svi motori su zapečaćeni i kontrolirani od strane tvrtke prije isporuke. Na taj način kupci mogu sudjelovati u  Ohvale kup natjecanjima.

Sve verzije opremljene su ispušnim sustavom Arrow od nehrđajućeg čelika i titanovih vlakana s cijevima promjenjivog promjera, razvijenim i testiranim posebno za OHVALE GP-0. Iako smo posebnu pozornost posvetili maksimalnim performansama, razina buke sadržana je u granicama od 92 dB, što je izuzetno važno jer je to maksimalno dopuštenje na većini staza u EU.

 

KOČNICE

Kočioni sustav karakteriziraju tehnička rješenja koja se koriste u maxi sportskim motociklima: 4-klipne monoblok radijalne čeljusti s diskom od 180 mm ili 190 mm sprijeda, dvoklipne čeljusti s diskom od 155 mm straga, sinterirane pločice, upletene crijeva i podesive poluge. Posebna pažnja posvećena je kočnoj snazi ​​i upravljanju.

 

KOTAČI

Naplatci su od 10″ aluminijske legure s 3 kraka, podijeljeni dizajn, razvio ih je OHVALE i proizvedeni su u Italiji. One su jedna od glavnih značajki projekta GP-0.

Gume su izrađene isključivo prema Ohvaleovim specifikacijama kako bi se osigurao homogen osjećaj na šasiji i na njima je utisnut logotip "GP-0".

 

KOMPONENTE

"Pravi" sportski motocikl nije takav samo zbog svojih performansi već i zbog brige u njegovoj konstrukciji.

U slučaju OHVALE GP-0 detalji govore sami za sebe: svaka komponenta zamišljena je za optimalnu funkciju i performanse, povećavajući kvalitetu i završnu obradu krajnjeg proizvoda koristeći određene izbore materijala i tretmane.

Dijelovi dobiveni iz CNC obrađene čvrste aluminijske gredice su: gornja osovina upravljača s kugličnim ležajevima, donji upravljač i konusni aluminijski valjkasti ležajevi, podesivi upravljači i nosači, nožne nožice i podesive ručice mjenjača i kočnice koje rade na ležajevima s bakrenim brtvama kako bi se osigurala funkcionalnost i glatkoća s vremenom. Poklopac spremnika je zrakoplovni tip.